Årskrönikan 2018 - Ett år med fyllt med nya ansikten

Uppdaterat: 8 jan 2019

Hej alla! Nu är det dags att summera 2018 och blicka fram mot ett roligt 2019. Årets tema har varit nya ansikten i olika skepnader. Vi har gjort om våra koncept på bars och juice, börjat sälja i nya länder, designat om nära nog alla produkter, börjat handla från hängivna ananasbönder i Ghana, anställt två riktiga klippor och två nya Smiling-barn har kommit till världen. Så många nya ansikten har vi fått se under 2018, nedan är en liten tillbakablick från året som gått.


Säg hej till Mellisrutan

Vi började året med att göra om hela vårt barskoncept. Bort med allt det gamla och in med det nya. Idén var att det skulle smaka så gott som hembakat för att i bästa mån kunna konkurrera med kanelbullen i affären. Därmed fick min fru vara med som på bild vid alla införsäljningar för att få alla inköpare att verkligen fatta grejen med våra nya bars. Det gick igenom och wow vilken utveckling det har varit! De nya barsen säljer mer 50% bättre än de gamla. Kan verkligen rekommendera dessa nya bars där min favorit blivit citron/ingefära. En riktig fräsch smak med mycket nötter vilket stillar hungerkänslan.